Thursday, February 25, 2010

BBQ...

BBQ with secondary friends and also as a gathering before cny too...haha

kinda nice but not so really pleasant coz is 20-30 ppl is there, why so many??

ok...
organizer is trying to do small kind of bbq gathering and when he's post msg on his wall saying "anybody goin for bbq pls give him rm15 for buying food stuffs..."

then satu satu and lebih lebih come and ask, "eh i can go ma, eh i want go...can ma?? and bla bla bla"
that time my friend was wtf and feels bad to reject them, so says whoever wana go pls give the rm15 then settle...

those lebih ones asked and can go, then they ajak other ppl without letting the "so called organizer" know....wtf im not organizer but just good fren also really damn fucked with this fucking retart kids...

those ajak others and ajak wrong ppl as we dont really want to ajak geh...
hmm...a bbq gathering gonna be a happy ones for everyone meet up, then now gonna scold somebody and someone gonna get hurt...
this ppl really wtf and never grow up before...
i just wana lepas geram nia...

starting, before happened bbq gonna be only 10-15 heads but now 20-30....LOL!!
wtf right??
then those wanted to come but no transport to go and back then they still wana come...
wah lao, bbq nia then so desperate meh diu...

before bbq happen i will know more then 2 ppl wana ask for my help lar but i only gonna help 1 nia...
when bbq happen, i can see 1 not familiar face...but im not gonna say anything, and just eat nia...
but lastly it is really a happening bbq gathering as last time, this time got 1 of fren cook fried rice, speghetti, some potato thingy and some superb sauce...

tam, u really done a superb foods for us man...thanx you very much and too bad u cant stay long during the bbq...

the fried rice with BACONssss!!

speghetti

sauces...

nice salads...love it...

potato thingy...nice too

the foods...
we thought the food not gonna enough for 20-30 guys stomach...
but stil left 4-6packs of sausages...lol


hmm too bad the DJ wanabe didnt hav his equipment to make entire party HOT HOT!!
err too bad...sausages party...no chicks...LOL
but all the scolding bad words really able to interrupt the neighbourhoods...
im not the one but is half of the ppl....haha



lastly the bbq end with this...
only 1 bottle, not really smooth but really KICKed...and 1 bottle only for 6 ppls....



we shared everything we got, we share the happiness, the joy, the hard times, the sadness but we grow together...;)

No comments: