Friday, January 22, 2010

the twenty. firsto...

is a long time didnt go to sakura house, a japanese home lil restaurant...
is cheap and those food for local taste...not me and not for japanese real taste...hehe :P

im choosy??nop, local japanese food is okay for me, but real japanese food taste gonna be great...
a real local doesnt know hows the real japanese or local made jap food but i know...

for example a real japanese food, some of the dishes really damn salty, but im okay with that...haha
im not gonna take if extremely salty...lol

ok stop the crap...pics of the food that day makan-ed...


my tamago udon...udon egg...
rm5

katsu don, this katsu don really small bowl nia...
just rm5

my all time fav okonomiyaki rm5 too...
for a pure japanese made okonomiyaki is REALLY thick, about 3-4cm...
inside full of cabbage...really niceee, jap pancake...
the topping is okonomiyaki sauce, mayoneise and bonito fish flakes...
last time having in japan, the sauce applied whole over on top of it with mayoneise and bonito fish flakes...everything applied all over...damn alot...
1 whole piece of that really damn alot edi, that time have 4 pieces...left 2 also tak boleh habis....
now really missing it edi...sigh!my mom lost the recepi taught by my jap fren last year....
sad...T.T




ok now for the random post....

damn sien when this kind of ppl korek korek the road doing the pipe leakage during day time and making hella of jam....
this ppl really dono how to plan, fked with malaysian idiots!!


wooo...saw this ulat damn scary...haha

starbucks green tea...
go starbucks doesnt mean only drink coffee but can try the green tea...very niceee...
from time to time, i really addicted to coffee bean or starbucks, if im a rich boy then everyday drinnk can la...hahaha
*day dream*...lol

spotted this evo10 wanabe but is just a normal lancer with just lil mod with damn tall and wide GTwing and modded exhaust system...
saw this car few times...im kinda liking how the person souped up the car...haha
looks normal and nice...
if home not enough space to hang cloth, this tall and wide GTwing can gantung baju too...hehe

No comments: