Thursday, September 24, 2009

Phoenix Sushi Bar...and Wa Zen,,,

is it the name not familiar??
but is the sushi bar located at jonker...then it sound more familiar right??haha

i going there for taking rm20 of ebiko from the boss coz my jap fren order from him and wana give my mom making something with the ebiko...
the boss want less hassel and just giv me a box of ebiko then i comfirm that that box of ebiko valume more den rm20 u can get at jusco...
pay rm20 for 500g box of ebiko...do u can or not??Hehe

when took the ebiko, i felt wana eat something then go back to sushi bar and tell boss wat i wana eat then he come serve us...such great person and good to knowing him too...hehe

i didnt order much and just some nia....

the soft shell crab......erm....

unagi...

err...i forgot wat called to this kind of sushi cone....damn.,..>.< california roll...






.................................................


lazy to open up another posting...plus basi news oso... :p
next day dinner with whole family...dad, mom, two of my bros, me and sis...err maid...

bros requested wana go have japanese food and Wa Zen again.,...and parent sure can wan lah...
bla bla bla...traffics was like shit...and is raya time...
anyone back to malacca for raya then they know how fuck it is...PLUS malaysian road drivers driving was....shit too....haihh disappointed lah...


ive ordered wrong vege...lol..nvm but still okay tho...
and most of japanese food are salty but im ok with that...

woot i like this baby octopuss...thats so yummy but not geli....

tuna rice...tekkadon...underneath is the rice...
should try this...very nice and if u like raw...better try it...haha
i love raw...thats why i love it...

and eating with raw meat like tuna,salmon etc....must be hav the japanese shoyu(soya sauce) and raddish(white carrot)...woot then just simply the best....



this sochu was drinking with family and for my 2nd bro "farewell" back to pinang study...
he wanted to drink so much coz needed to sleep for 6hr distance to parit buntar USM in bus...

japansch zakY...not zaku ah...hehe
great sochu...lil diff to other white sochu or sake...
the name is God's River....mueehe



woot this time i got the YENSSSSSS...
kinda lot money tho and bu she de wana go change to malaysian currency...sigh~
but still needed to coz jap fren wanted me to get "something"....
wat thing??erm stay tune for later post...hehe

the yenzz...

14k of yens...in Rm is RM500+...
too bad cant keep it and hoping to keep coz i feel kinda cool to hav this big yens...hehe

No comments: