Wednesday, December 31, 2008

1st tag...

The last person to tag you is...
fen...

Your 5 impressions towards her...
1. pretty
2. loves dramas
3. good to friends
4. (should be good or bad ?)
5. (also should be good or bad??and im cuel if want me say)

The most memorable thing he had done to me...
erm...

If she becomes your lover, you will..
yea it is but is over...

If she becomes your enemy, you will..
u wana noe??im cruel...so dont need to noe...

If she becomes your lover, she should improve on..
nahh things has pass...and i dont think i should say it...

How do you think people around you are thinking about you?
me??TKSS...hehe

The character of yourself is..
erm..quiet...noisy too..lol
love to dance
love drifting
love goin drift events and taking photo..
bla bla bla...too many till i dono myself...lol

The most ideal person you wanna be with?
hmmm...is in my mind...wuahaha but i tell some...caring,lovable,would wish cares alot alot more about me and "stick" to me..super sticky...lol and bla bla bla...

For the person who cares or likes you, say something to them..
thanx for ur cares and everything...

10 people to tag:
1. kazu
2. zam
3. candy
4. eva

and erm not till 10 ppls larr...

Who is num. 2 having relationship with..
ishh NOOO!!!

Is num. 3 a female or male?
yeah sure...

Is num. 7 and 10 together would be a good thing?
so no person...

How about num 5 and 8?
no person still..

What is num 1 studying?
law...

When was the last time you had a chat with them?
sometimes...and somes is often,,,

Is num. 4 single?
erm nahh...taken larr...

Saturday, December 27, 2008

BAD YouTa,BAD YouTa!!!

got a night...after watching a hong kong drama...the drama named is 天幕下的恋人...
is a nice show tho...very very nice....hehe
and i watch it at youtube...

when i washed my face and brushed teeth...going in room and i saw my pup YouTa was playing my small pillow...wtf!!!!YouTa took out and bite out all those inside pillow thingy...those colour colour thingy are all over my bed...
damn shit...so angry and pissed off...i straight whacked his butt and scold him...erm yea i whacked really hard...so naughty and must be teach!!
and the cover to put in those colour thingy is wet and i think is YouTa saliva and koyak edi...sighh!!


this how it look of my bed...and it is so in a mess mann!!


and pic of the close up of those colour thingy...

after that i clean up those mess and whack whack youta again...
that time i very very angry mann...
youta never listen...keep on simply bark...simply urine...but destroy my lil pillow is really canot...coz this pillow from my child time is my beloved grandmom did to me...so it is really meaningful...
haiz...i miss my beloved grandmom...she's really good and caring...
last time my mom story about my grandmom my tears will come out then crying there...haha but that was when child time tho...hehe


after cleaning the mess of the colour thingy and put aside then just go to sleep...



sighh see this cute lil puppy...but bad bad youta yo...
after my pillow was washed then is ok edi...

why larr!!!!

before my midterm decide to bring li jun go down town to find his gf present...

last saturday...bring my china fren li jun go down malacca town to take him jalan...
and i woke up at 12pm den take something to eat and watching Hannah Montana...haha thats a nice and funny show tho...

then i go bath and then going out to ixora to bring him...damn...when at traffic light somewhere 1min i will reach ixora and i give him a call...
mana tau...he still asleep...fakkk!!hahaha
nvm jsut wait lorr...and specially driving that merc...muehehe...VIP spec...oh and part time dorifuto spec...muehehe...**evil**

after some minutes just saw him come down...duhhhhhhh i hate to wait...sighh

when reaching town and wow traffic jam...sien lorr...after reach infront my shop that parking and is just nice i park my car then bring him go eat char siew fan...lorong blacksmith that uncle didnt open stall..sighh then walk to bunga raya and yea is quite a distance tho and i biasa to walk edi...hehe and he cant so i make him to WALK!!wahaha

reach there take seat and order...after dat we enjoy our char shao&shao rou and the egg...wow nice nice...too bad no pic larr...hehe
after our lunch then go back to shop and he wana do some business in the toilet....lol
then i just intro to my parent...and rest at shop awhile just drive to mp and dp to find the things he want...

after finding the things and jalan jalan...then taking him back to ixora...
on the way back to my shop got a damn idiot girl and m***y lagi...sudden come out from the round about and stop lagi...toot larr infront of me the car sudden brake and me also emergency brake...phewww nasib baik brake can tahan....
arghh tak boleh tahan....after a junction i chase the girl driving blue kelisa then she look at me den i purpose overtake her near near...

after some while and i was speeding there i realise the kelisa was keep up with me....hmmm...MUEHEHE!!heres the merc power 2.8L...wana play mehh...muekeke...
another junction corner...grip it and got a car stopping at the corner...i just taking the out and overtake....hehe too but 1L how can follow the bull power??LMAO
hahahaha

when reach shop...parent was call me to take the maid back and go mcD tar pao foods...and i think...i think...i think....ohhh prosperity...ohh yeahh...
i go to the drive through mcD then ordered prosperity burger but asked me that i want double layered or...wow double...yumyum...and i just order it...and order others for maid...

when reach my home area klebang beach...spotted a black and white toyota trueno ae86!!!!!omg...first time saw my fav car at klebang beach mann..and with enkei APracing deepdish rims...omg!!!!!!hahahaha



muehehe..pics of double prosperity burger...(ohh is beef...sorry to others ready who those cant take beef)


and heres the close ups of the double layered...muekekeke **evil smile**



too bad...the black pepper sauce not enough flavour...or erm taste...
but damn..one yr once...im gonna eat it often..hehe
sigh too bad...worry money not allow nia...lol

Sunday, December 21, 2008

hungry nite...

hungry ghost...everynite finding food...muahaha...lol

my own made cheese toast...yum yum...and bombay sapphire gin lequor + coke...
the ingredient...
1.japanese mayoneisse
2.tomato
3.butter
4.bread
5.cheese
6.ham(too bad still lack of this..sob)







see how nice after it done...golden in colour...coz i apply abit butter on top...lalala
and accidentally touch the hot plate and one of my finger kena...hehe


and so boring...take pic of my sleeping youta...
YouTa-chan totemo kawaii kawaii desu yo~...


happy bday dato...

dato bday...he early celebrate coz the day his bday will go inti at subang to do his next sem thingy...

so celebrate on 1st of december and is on monday...after my class go his house fetch him den head to amigo restaurant...haihh sien waited half an hr for the couple come...tong shui and jeremy...coz they go buy present and cake...
and my drink also wana finish edi...

duhh forgotten take pic of my errr...beef steak...
i've ordered beef steak and 30% cook...nabeh when i want 30% cook those waiter will ask me really onot 30%...swt...after dat i got 80% cook meat...haih!!!!
then i've ordered apple juice XL!!hehe...but share with dato and only im the one who finish it...

then dato order another extra for everyone...UNAGI!!!!woot woot...yum yum...
hehehe
actually hati gatal wana get the sake...but sigh cant coz need to drive...hehe...

then here the cake...hmmm dono wat cake but nice cake tho...coz got choc chips...



hmmm...nasib baik i bring my N73..coz N79 out of battery edi...
damn..those gays...suap berries...but im not...hehe and fun tho...hahahaha
dont jealous larr...we guys frenship is very good until ppl will salah faham...lol
fun night but cant stay late tho...haihh

rain rain...i need u....

after thursday classes...go to the president square see wat the law student selling...and i saw got A&W but sigh rm6 for curly fries and rm3 for root beer...
damnn...canot larr wana save money...haihh

finally saw my fav fried chicken chop and fried nugget...fried nugget din try before and rm6 also!!!damnn...haihh nvm just get and then buy a choc yam bubble milk tea...
so hot day...very very very hot...i need cold drink...hahaha





rain rain where are u...haihh miss before those week raining non stop and heavily...
like it very much...especially driving in the rain or walking in the rain(purposely wana get sick)...hehe but wont worr...hmmm...sigh~...hahaha





got one time drive to mmu...infront of me the sky so darkkk...behind me was sooooo bright...hehe how i take behind pic when driving?lol...
and after awhile about 5min will reach mmu then sudden rain...but when reach mmu no rain edi...haihh swt...
love to driving when rain...erm and slow drive...hehe

boring...

sigh...sienn...
yea my update again....hehe...dont say i din update...
and i promise someone after my midterm exam i will update...haha

tuesday...after morning class,my china fren Li Jun was so hungry and so desperate for food...wakaka
then we go ixora food court to eat but i just get tong shui...
long gan tong shui and red bean...




hmmm...saying about tong shui i remember one person...hehehehe
that person is one of my fren's gf...he woke up on the afternoon and his gf call him and ask him wana drink tong shui onot coz her mom do and got extra...
then she tar pao lunch and bring tong shui for him during the lunch time to his house...

wow...so nice and hong fokk worr...hope my gf will make thing for me...sob...aiyahh nvm larrr...hahaha

after dat we head to library study and play wifi...then take lunch and continue class on 4pm...
== hah...siennnn and tired mann...most hate tuesday and wednesday...

Monday, December 8, 2008

WTS(wanted to sell) : Converse shoe...

ok...here i wana sell my converse shoe...is size 7,white colour,red lining...
this shoe bought by my japanese fren too bad i cant wear coz toe there too fit...

this shoe i kept very long time already and thats why it look old...but i think after wash will look brand new...

heres the pics of the Converse shoe...












any serious buyer pls email me at josh_lst_skyline_Z_86@hotmail.com

another week of performace training...

huuu...tired mann...busy of those assignment and classes...dono why feel so stress...
short sem..everything comes fast....damn fast...really mann...sienn...


friday,no class and when i woke up i get call from tien chun said go his house training...hah ma go lorr...so sien at home...yeah yeah bboying mann...boom pak boom pak...listen the break beat...then the adrenaline rush lol...and here come my handhops...OWW OWW OWW!!!lol...

when woke up and i feel my knee damn pain...why ah..yesterday nite dance class also din kena...takkan cricket kena...nvm forget bout it...
afternoon with dato go again...and train skills train skills train skills and daniel was there...bboy crayz...but he training half day then go work...

aihh i wana get all star shoe edi larr...dono white or blue...lol...but before dat i wana sell out my converse white colour with red lining...also no idea wana sell how much tho...

and then i keep on train my handhop follow the beat and song...i need hop 13 times and a pose(freeze)....the pose really kill mann...muahahaha but still need to improve more...13times of hops is when singer shout YO!!and i hop...follow the beat...wow...super cool...hehehe
but my handhop is fast and the song beat kinda bit slow so i need to train...after train finally got it...yeahh!!!

then final time...open others songs...not perform song edi....wow...abit high edi...
then dance...and i suicide with knee drop...3 times...dato just say...nabeh gila this kid...hahaha when the 3rd time i knee drop...guess wat...owwhhhh pain shit....kena the swollen place...ngam ngam...hahaha after that i stop and very hard to walk...lol...

bboying..NO PAIN NO GAIN!!!!!!!yeahhh!!!!
(but still need to take care of safety lol....hahahaaha)


see!!pic of both of my knee...when swollen also like dat after knee drop more black...lol

Finding vios car scale...

mmmm...last last last friday was with dato at mp...
but before dat dato says wana treat me eat breakfast bout 11am something...at that time reach at malacca raya odeon...wow is long time never go there since childhood time...

i've ordered beef steak...muahaha and 30% cooked...muehehe like dat just nice to enjoy the beef...if too cook then like eating rubber lol....
but i order says 30% but they giv me 80%...nabeh...nvm larrr wat to do...just rm12 i guess....hehe
and side order is two half cooked eggs...wow nice...is really full and afternoon no need take lunch edi...

and tien chun giv me a call that got to train performance routine at his home at afternoon...haih so lazy to go but nvm larh go mp kai kai and see see thing awhile...hehehehehehe

when reach mp...just a glance saw melody,but the first glance saw her and i think and i turn and look at again then ohh is her...then i continue go to toy city...

when at toy city was trying to help oji-kazu(LOL...hehe) finding New Toyota Vios model car/car scale...but too bad..din hav....
but one thing...i look at one of the model car sooooo long edi...and also another...
olskool of skyline GTR...waaaa!!!!!i want lorr...aisehh...very nice quality and everything...SUPER NICE AND COOL YO!!!


The red and white colour Nissan Skyline GT type...is Skyline KPGC10...waaa!!!!
and silver is Nissan Skyline KPGC110 street version...both product by Kyosho...




i want i want i want!!!!!!!!!!!both of them are the japanese muscle mann!!!and is limited edi lorr...



then after that dato drive and we both go tien chun home and only im the one(bboy soulless),tienchun(bboy ryou) and john(bboy skyko or bboy badut or clown...lol)
that day we just train skills...not routine...haihh just another week to go lehh siao edi lorr...feel wana ffk them...
then after that tien chun help me took some pic of my air freezes...

pic of my one hand figure four air freeze...



another one hand nike air freeze...pull leg...hehe






haaa...elbow with figure four air freeze...(i like this)



deng!! elbow plant/point figure four air freeze...(killer..muahaa!!)




most of my shot all are clear and didnt have any one shot is failed...hehe
my air freezes getting improve...yay...and still need to improve more tho......
after training...tired tired tired...

dorifuto

ok larr ok larr...update update lorr...lol...hehehe

yeahh i got my both set of dcm(drift.com.my)stickers...one set is normal type and another is chrome...erm chrome more expensive....nvm i just support dcm stuffs and event...hehe

here's the pic of dcm sticker...(top is normal and bottom is chrome type)


then i cut it out all the stickers...coz my fren wana get some of the sticker...
and i take one out to exchange with the toyo tyre sticker on myvi...hehe



phewww i think the toyo sticker is not bad quality...coz it never cause the car paint got the mark....good good...hahaha
why i take out the toyo sticker??i got my own special reason...although got abit bu shu de wana take out tho....nvm i still got another one...