Monday, August 25, 2008

long time no updates 3.....hehe

yeaa...another long one....hehehehe lolol.....

18 Aug to 22 Aug....
this week is my business week.....but before that erm errr....12th Aug is my micro econ mid term...yea is a damn....go there and tak sabar wanted to sit for the test coz i already prepared well...but heck...pospone...sighh....go there before half an hr means 8pm start....but waited til 8.15pm....8.30pm den one of the lecturer said can we wait til 9.30pm coz we had technical prob....wasehh whole exam hall was really noisy.....everybody is boo-ing...shoting and f*rking....lol anyway so do i larr.....take part to buat kacau....kekekeke but is really piss me up......
some of them leave and even ehem....do some really bad things....so we wait...til 9.15pm said sorry,we got to pospone this micro exam to another day....again noise...lol....damn sien lorr....i ready the test and now i pospone....TOOT!!hahaha

and back home on msn chat chat chat til midnite erm 2 or 3 am i guess......

and 18th to 22 aug is my business week....thats really a exhausted week mann....
early morning 6am woke up den go to shop prepare tarts den bring to mmu and sell.....for 4 days....huahh....really tired lorr....and everynite i guess 12.30am or 1am like dat sleep....crazy....
and still can wake up and drive....and speed.... :p lol...i like speed...cant deny dat....hahaha

1st day of business morning i was bringing only 50 portuguese tart...but on morning time they sold off edi....wow....geng la my group...haha den i phone to shop prepare 50 again....early afternoon finish again....shit.....and i order again.....my fren are going out to buy some things for business then meantime they go to my shop bring the tarts...yeahh good to me....save my petrol cost....lol shhhh....hehe

2nd day we try bring some cheese and some tarts.....i guess total 190 of it.....also sold off.....
3rd day i bring 3 or 4 types of cheese tarts and portuguese tarts,cappucino and peach tarts....total up i guess erm about 290 of it....is damn alot.....and not manage sold off but just left erm 80 of mix cheese tarts is ok tho cheese tarts can bring to shop and chill it back....
and the shop was not enough stock for tomorrow i need to bring go....so prepare some of the tart.....

4th day and is the last day...so bring just erm 170 like that.....and hell yeahh last last minutes everything sold off include our puding and herbal egg...gosh i like my group d herbal egg....de soup was very nice....can says this 4 days is my good day and damn tired day....somebody was backing me up this few days if not....i think i fainted edi...
the person dat company me....and etc...hehe

dats all....coming update...wait lorr....cheers

No comments: